برگشت کالا در صورت سلامت محصول وجود ندارد به این دلیل که مشتری توانایی بسته بندی مانند کارخانه را ندارد و ممکن است محصول در زمان حمل نقل مجدد آسیب ببیند.
به هر دلیل، مشتری با توافق قبلی با دفتر مرکزی بخواهد کالا را باز گرداند:
- عکس محصول را باید برای دفتر تهران ارسال کند. (از همه قسمتهای محصول)
- دلیل مرجوعی محصول را اعلام نماید.
- در صورت اعلام و قبول دفتر تهران، مشتری با توجه به شرایط زیر میتواند اقدام کند.
- مسئولیت هر گونه آسیب دیدگی در حمل و نقل برای تعویض مجدد با خود مشتری است.
روش مرجوعی بستگی به دلیل مرجوعی محصول دارد:
- اگر محصول سالم باشد و مشتری در نظر دارد محصول را عودت دهد ۲۰٪ هزینه بسته بندی و ایاب و ذهاب بعلاوه ی هزینه ارسال تا انبار گلدن هاوس کسر میشود. (۲۰% از مبلغ کل محصول)
- در صورت جابجایی محصول ۱۰٪ هزینه بسته بندی و ایاب و ذهاب کسر میشود
- مشتری ۳ بار بیشتر حق تعویض محصول را ندارد.
- در صورت تعویض مجدد ۲۰٪ هزینه بسته بندی و ایاب و ذهاب کسر میشود.
- اگر محصول سالم باشد در صورت شکست محصول زمان تحویل در صورت تایید کارخانه بابت شکست هزینه دریافت نمیشود اما در صورت عدم صحیح در جابجایی هزینه توسط کارخانه اعلام میشود و از مشتری دریافت میگردد.