پیگیری و پشتیبانی سفارشات
پیگیری و پشتیبانی سفارشات:
گلدن هاوس در تمامی مراحل سفارش برای کاربر پیامک و فاکتور در ایمیل ارسال می کند.
پیشنهاد گلدن هاوس برای پیگیری سفارشها تماس با دفتر مرکزی از طریق سایت، واتسآپ، اینستاگرم.
همچنین میتوانید با بخش پیگیری سفارشات با خانم غلامی تمامی هماهنگیهای لازم را انجام دهید.
پشتیبانی
ما برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز از تمام محصولات پشتیبانی میکنیم
درصورت خرابی موتور ساعت تا (گارانتی) سه سال موتور ساعت بدون قید و شرط تعویض می گردد. (هزینه ارسال موتور با مشتری است.)
در صورتی که قطعه ای از ساعت _ آینه _ کنسول توسط مشتری شکسته شود. با هماهنگی دفتر مرکزی می توانید محصول را ارسال نمایید تا در کارخانه به صورت کاملا حرفه ای تعوض شود. (هزینه ارسال و دریافت و تعمیر با مشتری می باشد.)